Skip to content

מדיניות החזרים

אם אינך מרוצה מההזמנה שלך, אנא שלח לנו הודעה תוך יום מיום קבלת המוצר כדי להיות זכאי להחזיר אותו. כל בקשה להחזרת המוצר לאחר פרק הזמן האמור לא תתקבל. אנו לא מקבלים החזרות ידניות. יהיה עליך לשלוח את המכשיר לכתובת שאנו שולחים לך ולכסות את עלות המשלוח

המדיניות שלנו נמשכת 30 יום. אם עברו 30 יום מאז הרכישה שלך, למרבה הצער אנחנו לא יכולים להציע לך החזר כספי או החלפה

כדי להיות זכאי להחזר, על הפריט שלך להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית

כדי להשלים את ההחזר, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה. אנא אל תשלח את הרכישה חזרה ליצרן

ישנם מצבים מסוימים בהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד -אם רלוונטי
כל פריט שאינו במצב המקורי שלו, פגום או חסר חלקים מסיבות שלא עקב טעותנו-
כל פריט שיוחזר יותר מ- 30 יום לאחר המסירה-

החזרים - אם רלוונטי
לאחר קבלת החזרתך ובדיקתך, אנו נשלח לך דוא"ל כדי להודיע ​​לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לך גם על אישור או דחיית ההחזר שלך
אם תאושר, ההחזר הכספי שלך יעובד, וזיכוי יוחל באופן אוטומטי על כרטיס האשראי שלך או על אמצעי התשלום המקורי שלך, בתוך סכום מסוים של ימים

החזרים מאוחרים או חסרים - אם רלוונטי
אם עדיין לא קיבלת החזר, בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך
לאחר מכן פנה לחברת כרטיסי האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית
לאחר מכן, פנה לבנק שלך. לעיתים קרובות יש זמן עיבוד כלשהו לפני פרסום ההחזר
אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא פנה אלינו לכתובת support@spreso.co.il
פריטי מכירה- אם רלוונטי
ניתן להחזיר רק פריטים במחיר רגיל, למרבה הצער, לא ניתן להחזיר פריטי מכירה בגין עלותם המלאה

חילופי חדרים (אם רלוונטי)
אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים. אם אתה צריך להחליף אותו באותו פריט, שלח לנו

דוא"ל לכתובת 
 .ונפתור את הבעיה support@spreso.co.il 
אתה תהיה אחראי לתשלום עבור דמי המשלוח שלך להחזרת הפריט שלך. דמי משלוח אינם ניתנים להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוקה מההחזר